Uvjeti poslovanja


Uvjeti poslovanja

 
Teniswil.hr je registrirana domena tvrtke Dragor Lux d.o.o. .
Ovi uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama. Isporučitelj (Prodavatelj) je Dragor Lux d.o.o. Kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati kreditnom karticom, e-bankingom, virmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI) i pošalje narudžbu Prodavatelju, ili pošalje narudžbu pa artikl plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave).
 
Osnovni podaci o trgovačkom društvu:
 
Naziv trgovca: Dragor Lux d.o.o.
Sjedište: Poljička 49, 10000 Zagreb, Hrvatska
Telefonski broj: 095 380 2747
Upisano kod Trgovačkog suda u Zagrebu pod MBS: 080470271
Temeljni kapital uplaćen u cijelosti 20.000,00 kn
Žiro račun:HR2123400091110137109 otvoren kod PBZ Privredna Banka Zagreb
Porezni broj: HR 81919088033
 
Prodavatelj prodajom putem Internet trgovine www.teniswil.hr nastupa u svoje ime.
Internetska stranica www.teniswil.hr je u vlasništvu trgovačkog društva Dragor Lux d.o.o.
Prodavatelj nema nikakvih dodatnih troškova sredstava daljinske komunikacije.
Proizvode  nije moguće kupovati van granica Republike Hrvatske.
 
Putem Internet trgovine www.teniswil.hr kupcu je omogućena kupnja dijela asortimana proizvoda koji se nalazi na web stranicama Trgovca.
Cijene su s PDV-om. Sve cijene su izražene dvojno, u eurima (€) i Hrvatskim kunama (HRK). Službena valuta je euro (€).
 

Naručivanje

Naručivanje robe moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Roba se naručuje elektronskim obrascem ili telefonski na 01 561 6961. Ukoliko prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti sve naručene artikle, isporučit će one koje može, a o roku isporuke ostatka pismenim ili telefonskim će putem obavijestiti Kupca. Kupac može prihvatiti ili otkazati isporuku preostalih artikala. Ukoliko kupac nema e-mail adresu, bit će obaviješten telefonskim putem.
 

Plaćanje

Uplatom na žiro račun (Internet bankarstvo/pošta/banka/FINA)
Sve cijene su izražene dvojno, u eurima (€) i Hrvatskim kunama (HRK) s uključenim PDV-om.
 
Pouzećem
Pri preuzimanju pošiljke od kurirske službe GLS Hrvatska.
 
Jednokratno plaćanje online putem Web Shopa:
• Mastercard
• Visa
• Visa premium PBZ
• Maestro
• Diners
• Opća uplatnica / virman
 
Plaćanje na rate online putem  Web Shopa:
• Visa i Visa premium PBZ (2 do 12 rata) - bez kamata i naknada
• Mastercard ZABA (2 do 12 rata) - bez kamata i naknada
• Maestro ZABA (2 do 12 rata) - bez kamata i naknada
• Diners (2 do 12 rata) - bez kamata i naknada
 
Plaćanje gotovinom i karticama u trgovini Zagreb:
• Diners i Erste Maestro kartica do 12 rata beskamatno
• Maestro i Visa od PBZ do 12 rata beskamatno
• Mastercard , Maestro i Visa od Zaba-e do 12 rata beskamatno
 
Naručene proizvode s troškovima dostave (ako ih ima), Kupac će Prodavatelju platiti kreditnom karticom, pouzećem prilikom dostave robe ili virmanskom uplatom na Internet stranici prodavatelja preko Paymet Gateway-a s Diners, Visa ili Maestro i MasterCard karticama. U slučaju da Kupac naruči robu i odbije je primiti, Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova.

Usluga servisa nije dostupna za kupovinu preko webstranice / online, za sve servise i informacije vezano za servis tenis opreme slobodno nas kontaktirajte putem e-maila i telefona ili nas posjetite u našoj poslovnici
 
Ako smo greškom istaknuli prenisku cijenu proizvoda, nismo dužni dostaviti Vam taj proizvod po navedenoj, pogrešnoj cijeni ako Vas o istom obavijestimo prije nego što Vam pošaljemo predmetni proizvod. U takvim okolnostima zadržavamo pravo otkazati Vašu narudžbu. U slučaju otkazivanja Vaše narudžbe, vratit ćemo vam puni plaćeni iznos.
 

Povrat i reklamacije

Ovi Uvjeti kao i pojedini uvjeti prodaje naznačeni uz informacije o određenim proizvodima predstavljaju ponudu Dragor Lux d.o.o.za sklapanje Ugovora te korisnik kao kupac svojom registracijom, zaključivanjem narudžbe ili na drugi način utvrđen ovim Uvjetima iste prihvaća čime se smatra da je zaključen Ugovor između korisnika i Dragor Lux d.o.o., a prema uvjetima prodaje navedenim u ovim Uvjetima.
Predmet i komercijalna svrha Ugovora je kupnja odabranog proizvoda ili usluge putem Dragor Lux d.o.o. web shopa uz plaćanje odgovarajuće naknade - cijene toga proizvoda ili usluge. Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (Ugovor sklopljen na daljinu).
 
Sve narudžbe koje ste postavili bit će tretirane kao ponuda za kupnju robe ili usluga od nas i imamo pravo odbiti takve ponude u bilo kojem trenutku. Prihvaćate da svaka automatska potvrda vaše narudžbe koju možete primiti od nas neće biti naše prihvaćanje vaše ponude za kupnju robe ili usluga oglašenih na web stranici. Do sklapanja ugovora doći će u trenutku kad otpremimo robu i izdamo račun te pošaljemo e-mail koji potvrđuje otpremu. 
 
Ugovor će se odnositi samo na one proizvode ili usluge čije smo otpreme potvrdili u potvrdi otpreme. Nećemo biti obvezni isporučiti bilo koju drugu robu ili usluge koje su bile dio vaše narudžbe sve dok otpremanje takve robe ili usluga nije potvrđeno u zasebnoj potvrdi otpreme.
Povodom sklapanja Ugovora, korisniku će biti dostavljeni: potvrda o sklopljenom Ugovoru, odnosno predugovorna obavijest iz članka 57. st. 1. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/2014), ovi Uvjeti te obavijest o pravu korisnika na jednostrani raskid Ugovora s obrascem za jednostrani raskid Ugovora iz članka 61. st. 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača.
Korisnik može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana bez navođenja razloga.
 
Korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:
- ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena,
- ako je predmet Ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave,
- ako je predmet Ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima,
- ako je predmet Ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke te
- ako je predmet Ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije.
Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti Dragor Lux d.o.o. o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom (na Dragor Lux d.o.o., Poljička 49, 10000 Zagreb), ili elektroničkom poštom na info@teniswil.hr , u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a može koristiti i navedeni pisani obrazac za jednostrani raskid Ugovora.
Također, Obrazac za jednostrani raskid Ugovora koji se nalazi na https://teniswil.hr/web/uvjeti-poslovanja/34297/  korisnik može elektronički ispuniti i poslati u kojem će mu slučaju Dragor Lux d.o.o. bez odgađanja dostaviti potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora elektroničkom poštom.
Rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed, odnosno u slučaju usluge, od sklapanja Ugovora.
Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat novca koji je od njega primljen, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada Dragor Lux d.o.o. zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je korisnik odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koja je ponuđena. Povrat novca izvršit će se istim načinom plaćanja koji ste koristili za izvornu uplatu, osim ako izričito nismo ugovorili drugačije. Nećemo vam naplatiti nikakve naknade za povrat. Povrat sredstava bit će izvršen kada poslana roba stigne na naše skladište te bude pregledana.
 
Korisnik je dužan robu predati ili je poslati na adresu Dragor Lux d.o.o., Poljička 49, 10000 Zagreb, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je Dragor Lux d.o.o., uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Izravne troškove povrata robe korisnik mora snositi sam. Korisnik se moli da prije raskida Ugovora nazove na broj telefona 01 561 6961 ili se javi na info@teniswil.hr kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja robe.
Korisnik (kupac) je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Ako je na zahtjev korisnika izvršavanje usluge započelo tijekom roka za jednostrani raskid Ugovora, korisnik je dužan platiti Dragor Lux d.o.o. iznos koji je razmjeran onom što je isporučeno do trenutka kada je korisnik obavijestio Dragor Lux d.o.o.o jednostranom raskidu Ugovora.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora kojeg može naći ovdje: Obrazac za jednostrani raskid ugovora
 
U slučaju materijalnih nedostataka prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima, posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.
U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke (npr. oštećenje ambalaže), kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi uredno zaprimljeni od strane kupca nisu imali vidljivi nedostatak. 
Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (npr. proizvod je slomljen ili ogreben što je nastalo uslijed transporta ili krivog skladištenja) što kupac utvrdi po otvaranju proizvoda bez korištenja, montaže, odnosno stavljanja proizvoda u funkciju, a što je utvrđeno od strane ovlaštenog servisa - kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili umanjenje cijene.  
Proizvodi za koje dajemo jamstvo u skladu sa zakonom i jamstvom određenim od strane proizvođača imaju jamstveni list. Pravo na korištenja jamstva ostvaruje se uz predočenje računa i jamstvenog lista. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Datum izdavanja računa je datum početka aktiviranja jamstva. Uz opis proizvoda nalazi se podatak na koji period je osigurano jamstvo za određeni proizvod.
U slučaju izdavanja jamstvenog lista kojim proizvođač jamči ispravnost proizvoda u tijeku određenog vremena, kupac može, ako proizvod nije ispravan zahtijevati da se taj proizvod u razumnom roku popravi, ili da mu se umjesto popravka preda drugi takav ispravan proizvod. Ukoliko za vrijeme trajanja jamstvenog roka nastupi neispravnost proizvoda isti se dostavlja u ovlašteni servis naveden u jamstvenom listu.
Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje računa. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama nije osigurana jamstvom. Servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova za kupljeni proizvod osigurana je putem ovlaštenih servisera navedenih u jamstvenom listu.
Ako robu kupite u Dragor Lux d.o.o. poslovnicama, nemate pravo vratiti robu (radi povrata novca) na temelju pravila EU-a, osim ako je proizvod neispravan. Međutim, ukoliko je roba tehnički ispravna i zadovoljava sve navedene uvjete za povrat, možemo Vam odobriti zamjenu za drugi proizvod iste ili veće vrijednosti uz nadoplatu.
Zamjene nisu moguće. Ako svoj artikl želite zamijeniti, morate vratiti artikl i provesti novu narudžbu.
 
Odgovornost za materijalne nedostatke
Dragor Lux d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke proizvoda, sukladno Zakonu o obveznim odnosima (članci 400-422). Zakon o obveznim odnosima potražite ovdje.
Kupac je obvezan obavijestiti Dragor Lux d.o.o. o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na kupca. Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti Dragor Lux d.o.o. u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
 
Materijalni nedostaci za koje Dragor Lux d.o.o. odgovara: 
 
(1) za materijalne nedostatke stvari koju je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato. 
(2) za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. 
(3) Predmnijeva se da je svaki nedostatak stvari koji se pokazao u roku od jedne godine od trenutka prijelaza rizika postojao i u trenutku prijelaza rizika, osim ako prodavatelj dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka. 
 
Nedostatak postoji:
 
1) ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti, odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji, 
2) ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak, 
3) ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,
4) ako stvar nije isporučena s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,
5) ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje, 
6) ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora,
7) ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati, 
8) ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati, s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju, 
9) ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montirana, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i obavio ju je prodavatelj ili osoba za koju on odgovara,
10) ako je stvar za koju je bilo predviđeno da je instalira odnosno montira kupac nepravilno instalirana odnosno montirana od strane kupca, a nepravilna instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj ili, u slučaju stvari s digitalnim elementima, koje je dostavio prodavatelj ili dobavljač digitalnog sadržaja ili digitalne usluge. 
Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.
 
Nedostaci za koje Dragor Lux d.o.o. ne odgovara:
 
(1) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
(2) Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.
(3) Odredba stavka 2. ovoga članka ne primjenjuje se na ugovore koje fizička osoba kao kupac sklapa izvan svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti s fizičkom ili pravnom osobom koja kao trgovac djeluje u okviru svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti (potrošački ugovor).
(4) Ali prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.
 
Pregled stvari i vidljivi nedostaci

(1) Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana od dana kad je otkrio nedostatak.
(2) Kad je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana, kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti prodavatelju odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
(3) Ako je kupac otpremio stvar dalje bez pretovara, a prodavatelju je pri sklapanju ugovora bila poznata ili morala biti poznata mogućnost takve daljnje otpreme, pregled stvari može biti odgođen do njezina prispijeća u novo odredišno mjesto, i u tom slučaju kupac je dužan trgovca obavijestiti o nedostacima čim je po redovitom tijeku stvari mogao za njih doznati od svojih klijenata.
(4) Kod potrošačkih ugovora potrošač kao kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.

Skriveni nedostaci

(1) Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora - bez odgađanja.
(2) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci.
Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka, kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio Dragor Lux d.o.o. o nedostatku, ovlašten je u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima:
zahtijevati od prodavatelja uklanjanje nedostatka,
zahtijevati od prodavatelja predaju drugog proizvoda bez nedostatka,
zahtijevati razmjerno sniženje cijene.
 
Prilikom ostvarivanja prava na uklanjanje nedostatka kupac ima pravo izbora između popravka i zamjene stvari, osim ako bi odabrani način uklanjanja nedostatka bio nemoguć ili ako bi njime u odnosu na drugi način uklanjanja nedostatka prodavatelju nastali nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.
Dragor Lux d.o.o. ovlašten je odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.
Kupac ima pravo na sniženje cijene ili na raskid ugovora tek ako prodavatelj nije uklonio nedostatak, ili je to odbio učiniti ili nije uklonio nedostatak u skladu sa člankom 419.a stavcima 2. i 3., ako nedostatak postoji unatoč pokušaju prodavatelja da ga ukloni, odnosno ako je prodavatelj izjavio da neće ukloniti nedostatak ili iz okolnosti očito proizlazi da neće ukloniti nedostatak u razumnom roku ili bez znatnih neugodnosti za kupca te ako je nedostatak tako ozbiljan da opravdava trenutačno sniženje cijene ili raskid ugovora.
Ako je nedostatak neznatan, kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete. Teret dokaza da je nedostatak neznatan je na prodavatelju.
Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi prodavatelj.
Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao Dragor Lux d.o.o. naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.
Ako prodavatelj ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati ako bez odgađanja izjavi prodavatelju da ugovor održava na snazi.
Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.
Kod proizvoda koji su pod jamstvom, vrijede uvjeti iz jamstva koje možete pronaći u istim ovim uvjetima kupovine.
U slučaju da su nedostaci posljedica nestručnog puštanja u rad, upravljanja, skladištenja, održavanja ili drugih nestručnih zahvata kupca, prodavatelj ne snosi odgovornost. Takve nedostatke, kao i nedostatke koje nisu pokriveni jamstvom i/ili nakon isteka jamstvenog roka, prodavatelj će otkloniti po nalogu kupca u skladu s tada važećim cjenikom servisiranja.
 
Potvrda narudžbe
Obavijest o potvrdi narudžbe Kupac će primiti e-mailom nakon obavljene kupnje koja sadrži sve zakonom propisane detalje.
 

Dostava

Uvjeti dostave
Dostava robe vrši se ekspresnom dostavom unutar 3 radna dana. Ukoliko su proizvodi odmah na raspolaganju, isporuka će biti izvršena u roku 48h po primitku narudžbe ne računajući neradne dane i vikende. Korisnik će o načinu dostave biti obaviješten u trenutku naručivanja robe (elektronskim ili telefonskim putem ovisno o načinu kupnje za kojega se kupac odluči). Ukoliko roba nije na raspolaganju, Prodavatelj će kupca obavijestiti (pismenim putem ili telefonski) o mogućem roku isporuke. Kupac tada može prihvatiti novi rok isporuke ili otkazati narudžbu. Odluči li se Kupac na otkazivanje narudžbe, prodavatelj će mu vratiti novac najkasnije u roku od 30 dana otkada je nastupilo zakašnjenje, uvećano za zatezne kamate. Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Za ovdje navedene lokacije: MLJET, DUGI OTOK, ŠOLTA, ILOVIK, IST, KAPRIJE, KOLOČEP, LASTOVO, LOPUD, MOLAT, OLIB, PREMUD, PRVIĆ, RAVA, SALI, SESTRUNJ, SILBA, ŠIPAN, UNIJEVELI IŽ, rokovi isporuke mogu biti od 3 do 6 dana.
Proizvodi se isporučuju kurirskom službom GLS Croatia na navedenu adresu.
Dostava u poslovnicu u potpunosti je besplatna za sve narudžbe, prije dostave će se kupca obavijestiti kad je roba spremna za preuzimanje.
 
Ostali uvjeti dostave
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od gubitka u dostavi.
 
Trošak dostave
Dostava na adresu - GLS Croatia:
Besplatna dostava za narudžbe iznad 66€
Poštarina za sve narudžbe ispod  66€  iznosi 6,5€.
Za ovdje navedene lokacije: MLJET, DUGI OTOK, ŠOLTA, ILOVIK, IST, KAPRIJE, KOLOČEP, LASTOVO, LOPUD, MOLAT, OLIB, PREMUD, PRVIĆ, RAVA, SALI, SESTRUNJ, SILBA, ŠIPAN, UNIJEVELI IŽ poštarina za sve narudžbe ispod  66€  iznosi 11€ 
GLS Croatia prevozi pakete maksimalne težine do 40 kg te maksimalnog kružnog obujma do 300 cm (max. 3m = 2x visina + 2x širina + 1x dužina).
Preuzimanje u poslovnici
Dostava u poslovnicu u potpunosti je besplatna za sve narudžbe. 
 

Jamstvo privatnosti

Jamčimo za sigurnost i tajnost svih podataka o naručitelju. Podaci moraju biti potpuni i vjerodostojni. Obvezujemo se čuvati privatnost i tajnost osobnih podataka svih naših kupaca, sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka, NN br. 103/2003 i 118/2006. Prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i informiramo kupce o načinu njihova korištenja. Redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Dragor Lux d.o.o. web jamči da osobni podaci korisnika Web trgovine neće nikada biti dani na uvid i uporabu trećoj strani, bez prethodne izričite privole korisnika. Od ovoga se izuzima uvid od strane ovlaštenih službi izvršne državne vlasti Republike Hrvatske, za potrebe istražnih radnji temeljem valjanog sudskog naloga.
 
Zaštita podataka
Dragor Lux d.o.o. obavezuju se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljaju samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.
Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Dragor Lux d.o.o. te poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
 
Povjerljivost podataka
Izjava o povjerljivosti
Ova izjava o povjerljivosti podataka odnosi se na povjerljivost podataka koji se nalaze na Internet stranici www.teniswil.hr i koje su korištenjem te stranice prikupljene i pohranjene u bazama podataka Dragor Lux d.o.o.
Dragor Lux d.o.o. kao pružatelj usluga Internetske stranice www.teniswil.hr pridržava se zakonskih propisa sa ciljem zaštite  privatnosti korisnika.
Upućuju se Krajnji korisnici da pročitaju sve navedeno na ovoj stranici kako bi lakše razumjeli koje informacije Dragor Lux d.o.o. prikuplja i kako ih koristi.
Krajnji korisnik koji ima bilo kakva pitanja u vezi povjerljivosti podataka može poslati e-mail poruku na adresu info@teniswil.hr
Upućuju se Krajnji korisnici da pažljivo pročitaju ovu izjavu o povjerljivosti podataka. Pristupanjem ili uporabom naše internetske stranice, Krajnji korisnik potvrđuje da je pročitao, razumio i da se slaže sa svim uvjetima povjerljivosti podataka i načinima uporabe www.teniswil.hr  internetske stranice.
Ukoliko se Krajnji korisnik ne slaže s ovom Izjavom o povjerljivosti, upućujemo Krajnjeg korisnika da napusti te ne pristupa i ne koristi Internetsku stranicu www.teniswil.hr
Ovu izjavu o povjerljivosti podataka Dragor Lux d.o.o. može izmijeniti u bilo kojem trenutku objavljivanjem izmijenjenog teksta izjave o povjerljivosti podataka u dijelu uvjeti poslovanja na Internet stranici. Izmjene izjave o povjerljivosti podataka stupa na snagu odmah nakon objave na Internetskoj stranici www.teniswil.hr 
Svaki Krajnji korisnik sam je odgovoran i dužan periodično pregledati ovu stranicu i proučiti bilo kakve promjene u Izjavi o povjerljivosti podataka. Nastavak uporabe ove Internetske stranice od strane Krajnjeg korisnika nakon stupanja na snagu takvih izmjena, podrazumijeva da Krajnji korisnik potvrđuje i prihvaća sve uvjete tako izmijenjene Izjave o povjerljivosti podataka.
Dragor Lux d.o.o. prikuplja informacije koje identificiraju specifičnog Krajnjeg korisnika. Kada se Krajnji korisnik uključi u određene aktivnosti na www.teniswil.hr Internetskoj stranici, kao što su otvaranje korisničkog računa, naručivanje proizvoda ili usluga, ispunjavanje anketa, objavljivanje komentara, slanje povratnih informacija Dragor Lux d.o.o.može od Krajnjeg Korisnika zatražiti pružanje određenih informacija o sebi kao što su ime i prezime, adresa (uključujući poštanski broj), e-mail adresa, telefonski broj i datum rođenja, informacije o broju vaše kreditne kartice, datum valjanosti, kod za autorizaciju te druge s tim povezane informacije Uključivanje u Identifikacijske aktivnosti i davanje osobnih podataka je odluka Krajnjeg korisnika. Ako Krajnji  korisnik ne pruži te obavezne informacije za određenu aktivnost koja ih zahtijeva, neće mu biti dopušteno uključivanje u takvu aktivnost.
Dragor Lux d.o.o. neće dijeliti osobne podatke Krajnjeg korisnika s drugim stranama osim u slučajevima navedenim u slijedećoj točki i u situaciji kada to pozitivni propisi  zahtijevaju. 
Osobne podatke će Dragor Lux d.o.o. koristiti za slanje i distribuciju administrativnih i promocijskih e-mail poruka, analizu podataka, obradu plaćanja kreditnim karticama. Dragor Lux d.o.o. može podijeliti osobne podatke Krajnjeg korisnika s Pružateljima usluga distribucije robe za ispunjavanje narudžbi, isporuku paketa, slanje zemaljske pošte i e-mail pošte.
Krajnji korisnik ima mogućnost pristupa i promjene osobnih podataka koje pruži Dragor Lux d.o.o. Krajnji korisnik može promijeniti bilo koju od svojih osobnih podataka slanjem e-mail poruke na info@teniswil.hr  U toj e-mail poruci Krajnji korisnik treba navesti svoje ime i prezime, adresu i e-mail adresu, te koje informacije želi nadopuniti.
Kao uvjet kupnje Dragor Lux d.o.o. proizvoda i usluga, Dragor Lux d.o.o. traži dozvolu Krajnjeg korisnika za slanje Administrativne i Promocijske e-mail poruke. Ukoliko Krajnji korisnik želi  primati e-mail poruke u bilo kojem trenutku nakon registriranja može odabrati opciju otkazivanja primanja e-mail poruka slanjem e-mail poruke na info@teniswil.hr ili odabirom opcije otkazivanja newslettera koja se nalazi u svakoj newsletter  poruci. 
Zaštitu podataka Dragor Lux d.o.o. uzima ozbiljno i poduzete su razne mjere opreza kako bi zaštitili osobne podatke. Nažalost, niti jedan prijenos podataka preko Interneta, ili bilo koje bežične mreže ne može biti 100% siguran. Kao posljedica toga, iako Dragor Lux d.o.o. provodi komercijalno razumne zaštitne mjere za zaštitu podataka ne može jamčiti zaštitu bilo koje informacije prenesene na, ili s www.teniswil.hr Internetske stranice te nije odgovoran za radnje bilo koje treće strane koja takve informacije primi.
Maloljetne osobe mogu sudjelovati u promotivnim aktivnostima jedino i isključivo uz suglasnost roditelja, staratelja ili skrbnika. Dragor Lux d.o.o. neće svjesno prikupljati ili zadržavati informacije - osobne podatke djece mlađe od 14 godina bez inzistiranja na tome da pridobiju suglasnost roditelja, ako tako zahtijeva važeći zakon. Osobne podatke djeteta Dragor Lux d.o.o. će upotrebljavati ili objavljivati samo ako tako dopušta zakon, uz suglasnost roditelja prema lokalnim zakonima ili propisima ili zaštititi dijete.
 

Izmjene

Dragor Lux d.o.o. web zadržava pravo na izmjenu ovih Uvjeta i obvezuje se obavijestiti sve registrirane korisnike putem e-mail adresa koje su upisali prilikom registracije. Ukoliko se ne slažete s navedenim pravilima korištenja i ne želite ih prihvatiti, molimo Vas obratite se na naše kontakte sa svojim primjedbama i za to vrijeme nemojte koristiti usluge Web trgovine.
 

Pitanja i prijedlozi

Imate li kakvih pitanja ili prijedloga molimo kontaktirajte nas na:
Telefonski broj: 095 380 2747
Email: info@teniswil.hr
 

Elektronska komunikacija

Posjećivanjem stranica www.teniswil.hr internet trgovine komunicirate elektronskim putem. Time prihvaćate da svi sporazumi, obavijesti, priopćenja i ostali sadržaji koji su vam dostavljeni elektronskim putem zadovoljavaju pravne okvire kao da su ostvareni u pisanom obliku.
Način podnošenja prigovora potrošača
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu Dragor Lux d.o.o.Poljička 49, 10000 Zagreb ili na e-mail adresu: info@teniswil.hr
Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
Od 15. veljače 2016. kupci sporove također mogu alternativno riješavati putem internetske platforme za riješavanje sporova http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
 
Pogledani proizvodi
  • - {{product.Savings_percentage_print}}
  • NOVO
  • {{product.Name}}
  • {{product.SinglePriceToPay_print}}
    *najniža cijena u prethodnih 30 dana {{product.LowestMonthlyMpc_print}}
  • Cijena na upit
Još samo {{(freeDeliveriPrice - totalPriceNum).toFixed(2) + ' €'}} do besplatne dostave!
Ostvarili ste besplatnu dostavu!
Nastavite kupovati Pregled košarice
  • Mastercards
  • Maestro
  • DinersClub
  • VISA
  • Mastercard SecureCode